עציץ מבטון בעבודת יד

סיר בטון בעבודת יד הוא תוספת יפה לכל בית. מטעים יפים אלה עשויים שרף מבוסס צמחים ובטון ידידותי לסביבה. יש הרבה עיצובים שונים לבחירה, ואתה יכול להשתמש בהם לפרחים ונרות. המכולות מגיעות במגוון צבעים, ואתה יכול לבחור את צבע הבסיס שישלים את ביתך בצורה הטובה ביותר. כדי להוסיף יציבות נוספת לעציץ החדש שלך, אתה יכול לרכוש בסיס עץ, או ללכת עם רגלי גומי.

הכן לעצמך סיר פרחי בטון על ידי שימוש במיכל פלסטיק גדול וקטן יותר. לרסס את המיכל הגדול יותר עם שמן תרסיס בישול, ואז למלא אותו בבטון. תחזיק את הצדדים של המיכל הגדול, ואז תלחץ על הבטון עד שהתערובת תהיה שווה. את מיכל הפלסטיק הקטן יש ללחוץ לאמצע המיכל הגדול יותר. כדי להפוך את סיר הפרחים ליותר יציב, אתה יכול להוסיף סלעים או פריטים אחרים כדי לעזור לו להישאר במקום. תן לעציץ שלך לרפא בן לילה. ואז, אתה יכול למלא את העציץ במים.

כדי להכין את הבטון, תצטרך מיכל פלסטיק גדול ומיכל פלסטיק קטן. ואז, לרסס את הפלסטיק עם שמן תרסיס בישול. אחר כך, שופכים בטון לתוך המיכל הגדול יותר ומזיזים את הקטן קדימה ואחורה עד שהבטון ממלא לגמרי את התבנית. לאחר הבטון הוסף לעובש, למקם את התבנית הפנימית על סלעים. אפשר לו לרפא לעוד שבוע. להעביר את סיר הפרחים בטון לעציץ.

לאחר הבטון נרפא לחלוטין, אתה יכול להתחיל לשתול. כדי להכין את סיר הפרחים שלך, אתה צריך לערבב אותו עם חול. אתה יכול להשתמש במים כדי לערפל את הבטון ואז לעטוף אותו בפלסטיק. זכור שריפוי רטוב יכול להיות חשוב באקלים חם, יבש, סוער או יבש. זה יאיץ את הריפוי, אבל גם יגביר את הסיכון לסדקים.

ברגע שאתה מערבב את המלט, אתה יכול להתחיל לשפוך אותו לתוך תבנית הבטון שלך. לשפוך תרסיס בישול קטן לתוך התבנית שלך כדי ליצור משטח חלק. ברגע שהבטון מגיע לעקביות הרצויה, אתה יכול להוסיף בטון לעובש. אחרי שהבטון ירפא, אתה יכול להוסיף את הצמח. התהליך יכול לקחת עד שבוע. עם זאת, חשוב לשמור את הסיר והפרחים מיובשים כדי למנוע מהם להתייבש מהר מדי.

בקבוק פלסטיק יכול לשמש כתבנית אם אתה מכין סיר פרח בטון. יש לרסס מיכל פלסטיק גדול יותר בתרסיס בישול לפני שמניחים את הבטון בתבנית. לאחר ערבוב הבטון, יש להכביד עליו עם מיכל פלסטיק. לאחר מכן, סיר פרח הבטון מוכן להתמקם בחלון שטוף שמש. ברגע שהוא יבש, זה בטוח להציג בגינה שלך.

כדי להכין סיר פרחים מבטון, אתה צריך קודם להכין מיכל פלסטיק. לקטן ביותר, אתה צריך להשתמש אחד גדול יותר. אפשר להשתמש במיכל גדול יותר כדי ליצור תבנית גדולה. מומלץ גם על מיכל פלסטיק קטן ועגול יותר. ואז, לרסס את החלק הפנימי של התבנית עם שמן תרסיס בישול, ואז לשפוך את הבטון לתוך התבנית. ברגע שהבטון נשפך, אתה יכול להוסיף את העציץ ואז לתת לו לרפא בן לילה. ברגע שהמלט מתקשה לגמרי, אתה יכול להציג אותו בגינה שלך.

תצטרך שתי מיכלים אם אתה רוצה לעשות סיר פרחים בטון. אחד גדול ואחד קטן. לרסס את צידי המיכל הגדול שלך עם שמן בישול ואז לשפוך בטון לתוך המיכל הקטן יותר. כדי לעזור לבטון להיערך כראוי, ייתכן שיהיה עליך לשקול את התבנית הפנימית באמצעות סלעים כבדים. תן לעציץ להתייבש לפחות 24 שעות לפני שאתה משתמש בו.

כדי ליצור סיר פרחים מבטון, תצטרכו שני מיכלי פלסטיק: אחד גדול יותר ואחד קטן יותר. על המיכל הגדול יותר צריך לרסס עליו שמן בישול, ואילו על הקטן יותר צריך להיות משומן בשמן. יש צורך גם בתבנית. את המיכל הגדול יותר יש למלא עם הבטון ואת הקטן יותר יש ללחוץ לתוך המרכז עם סלעים כבדים. לאחר שהבטון התייבש, חשוב לאפשר לעציץ להתייבש עוד מספר ימים.

פרטים נוספים: