מה תפקידו של מיו אינוזיטול?

מיו אינוזיטול (מי) היא אחת הצורות הנפוצות ביותר של אינוזיטול נמצא באופן טבעי, כמו גם להיות נוכח בגופנו בריכוזים גבוהים מאוד, משחק תפקידים מרכזיים מטבוליזם ובריאות.

מי נשבר לסטריאו-איזומר ד-צ'ירו-אינוזיטול. די-סי-איי ממלא תפקיד חלופי בתוך גופנו, אך שני החומרים יכולים לשחק תפקיד חיוני במסלולי האותות של האינסולין ובתהליכים פיזיולוגיים אחרים.

האם מיו אינוזיטול יכול לגרום לעלייה במשקל?

מיו-אינוזיטול, סוכר חיוני המצוי בצמחים ובעלי חיים כאחד, מסייע לגוף בעיבוד אינסולין תוך שהוא משמש כמרכיב חיוני בקרום התא ומשחק חלק בלתי נפרד בפעילות ההורמונים ובשחרור הנוירוטרנסמיטר.

אם אתה רוצה להעלות את רמות המיו-אינוזיטול שלך, אכילת פירות וירקות טריים (במיוחד אלה שאינם משומרים) או שתיית מיץ שזיפים עשויה לעזור. שזיפים מיובשים מכילים 4.7 מיליגרם לגרם מיו-אינוזיטול ואילו שקדים גולמיים ואגוזי מלך מכילים כל אחד 2.78 מ ג / גרם ו -1.98 מ ג/גרם בהתאמה.

שעועית מקופסת המכילה שעועית צפונית גדולה מכילה בממוצע 4.4 מ ג/ג תכולת מיו-אינוזיטול לגרם; באופן דומה שעועית כליה אדומה כהה מקופסת ואפונה אנגלית גדולה מכילה רמה זו. למרבה הצער, אף אחד מהמוצרים אינו מציע ריכוז גבוה של מיו-אינוזיטול כמו שעועית ירוקה טרייה או תרד.

תוספי מיו-אינוזיטול עשויים לעזור לאנשים לרדת במשקל. למרבה הצער, רוב המחקרים היו קטנים וזה יכול להיות קשה למצוא ראיות קונקרטיות התומכות בטענה זו. יתר על כן, נטילת מיו-אינוזיטול עלולה שלא לגרום לשינוי מיידי ביחס הבי-אם-איי או הירך למותניים לאחר תוספת תוספי מיו-אינוזיטול.

האם אינוזיטול מפחית שומן בבטן?

מיו אינוזיטול הוא נגזרת אינוזיטול שאינה נופלת תחת קומפלקס ב ' של ויטמינים אלא פועלת באופן דומה, אינטראקציה עם שליחים כגון סרוטונין ודופמין במוח שלך כדי ליצור מבנים קרום התא לווסת את רמות האינסולין.

אינוזיטול ניתן למצוא במזונות רבים והוא מיוצר גם באופן טבעי על ידי הגוף שלך; אתה יכול לקחת תוספי מזון גם כן.

חלבון הידרוליזה יכול להיספג במהירות וביעילות בתאים שלך, ולהתחיל את השפעותיו תוך 24-48 שעות לאחר הצריכה.

תוספי תזונה כגון מיו-אינוזיטול או ד-צ ' ירו-אינוזיטול נמצאו כדי לשפר את חילוף החומרים של גלוקוז.

מחקר אחד מצביע על כך שנשים עם שחלות פוליציסטיות שנטלו אינוזיטול עם מטפורמין במשך 12 שבועות חוו שיפורים משמעותיים ברגישות לאינסולין וחוו ירידה בסיכון לתסמונת מטבולית.

אינוזיטול עשוי להיות מועיל במיוחד עבור נשים שחיות עם שחלות פוליציסטיות כפי שהוא יכול להגביר את הרגישות לאינסולין ולעזור להם להשיל משקל לא רצוי בקלות רבה יותר. יתר על כן, זה עשוי להגביר את רמות האסטרוגן והטסטוסטרון אשר יאזנו את ההורמונים בצורה יעילה יותר תוך הפחתת בעיות הביוץ.

האם אינוזיטול הוא סוג של סוכר?

תזונה אולי נראית מסובכת מספיק כבר-אתה כנראה כבר יודע על ויטמינים ומינרלים-אבל יש חומרים מזינים אחרים שם בחוץ אתה אולי לא יודע על, כמו אינוזיטול.

אינוזיטול אינו טכנית ויטמין; במקום זאת זהו סוג של סוכר המיוצר באופן טבעי בגופך או מתקבל באמצעות אכילת מזונות מסוימים. מחקרים מצביעים על כך שהוא יכול לשפר את הפוריות, כמו גם לטפל במצבים רפואיים מסוימים, כגון תסמונת השחלות הפוליציסטיות והפרעות מטבוליות.

חוקרים גילו כי נטילת 18 גרם ליום במשך ארבעה שבועות ירד באופן משמעותי חרדה והתקפי פאניקה, עם אלה לוקחים תוספת זו חווה בממוצע 2.4 פחות התקפות בכל שבוע לעומת אלה שלא לקחת תוספי אינוזיטול.

סוכרת הריונית-נטילת תוספי אינוזיטול לפני ההיריון ובמהלכו יכולה להפחית את הסיכון לסוכרת הריונית, ואילו אינוזיטול יכול לשמש גם למניעת התרחשות סוכרת הריונית כלל. יתר על כן, השימוש בו ככלי עזר נגד חולי פוליציסטיות שמפגינים עמידות לאינסולין מסייע להגביר את הרגישות שלהם, אשר בתורו מאפשרת ירידה במשקל, כמו גם רגולריזציה של מחזורי מחזור ומחזורי מחזור. זה עשוי גם להועיל לאלה החיים עם תסמונת מטבולית אשר מגדילה את הסיכונים למחלות לב וסוכרת.