מהו פיגמנט שפתיים?

פיגמנט שפתיים הפך פופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות. ניתן לייחס זאת למספר גורמים שונים, כולל יכולתו להוסיף צבע וברק עזים לשפתייך, כמו גם לעובדה שהוא מחזיק לאורך זמן. פיגמנט שפתיים ידוע בכך שהוא נשאר על שפתייך שעות לאחר היישום. למעשה, יש אנשים שדיווחו כי פיגמנט השפתיים שלהם נמשך עד 5 שנים לפני שהוא נמוג!

כמה זמן מחזיק מעמד פיגמנט השפתיים?

פיגמנט השפתיים הממוצע יחזיק מעמד 3-5 שנים, אך ניתן לחדש אותו אם יש בזה צורך. אם אתה מבוגר, זה יכול להחזיק רק 2-3 שנים. פיגמנטציה של שפתיים ניתן להסיר על ידי קוסמטיקאי או רופא במידת הצורך.

האם פיגמנטציה של השפתיים בטוחה?

כן. זה הליך קוסמטי, לא קבוע. אם אתה רוצה להסיר את פיגמנט השפתיים שלך, אנחנו יכולים לעזור לך גם בזה!

כיצד ניתן לשחזר את פיגמנט השפתיים שלי?

אם אתה מעוניין לטפל בשפתיים בצורה טבעית לחלוטין, קרצוף שפתיים הוא דרך נהדרת להסיר את העור המת שהצטבר על שפתייך. אתה יכול להכין אחד בעצמך או לרכוש אחד מהחנות.

שפתון יעניק לחות לשפתיים שלך וישמור עליהן רכות, מה שעוזר למנוע התרחשות סדקים וסדקים מלכתחילה! נסה להשתמש בווזלין או באקוואפור אם הם זמינים במקום מגוריך; שני המותגים נוחים ויעילים במניעת יובש בנוסף לתיקון עור פגום הנגרם מחשיפה לתנאי רוח/מזג אוויר (מזג אוויר חורפי), נזקי שמש (ישיבה בחוץ ללא קרם הגנה) וכו'…

או שתוכלו לפנות למקעקעת שפתיים מקצועית אשר תיתן לכם פיגמנט שפתיים קבוע. לשפתיים אדומות ומלאות במראה טבעי.

מהי פיגמנטציה של השפתיים?

פיגמנטציה של שפתיים היא הליך קוסמטי המעניק לשפתיים מראה מוגדר ומלא יותר. דבר זה ידוע גם ביכולתו לשפר באופן טבעי את צורת הפה שלך, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אנשים שרוצים שפתיים מלאות יותר מבלי לעבור ניתוח.

ההליך כולל הזרקת פיגמנט צבעוני לשכבת הדרמיס של העור באמצעות מחט אולטרה חדה. אזור זה נמצא ממש מתחת לאפידרמיס (או השכבה העליונה), כך שהוא אינו דורש חתכים בפנים שלך; עם זאת, אתה עלול לחוות חבורות לאחר מכן אם אתה רגיש לכאב במהלך הזריקות אך זה אמור להיעלם תוך 2-3 ימים לאחר הטיפול!

ההליך עצמו לוקח בין 15 דקות עד 30 דקות, תלוי כמה אזורים צריכים צביעה בבת אחת וכמה זמן נדרש בין צעד לצעד כדי לא רק להבטיח דיוק, אלא גם למנוע זיהום תוך כדי עבודה עם כלים חדים כאלה ליד אזורים עדינים כמו עיניים ופתחי הפה שבו חיידקים יכולים להיכנס בקלות לתוך זרימת הדם דרך פצעים פתוחים שנגרמו על ידי מחטים, לכן הסביבה גם מחוטאת ונקייה.

לפיגמנט שפתיים יש כמה יתרונות שונים לאנשים שונים.

פיגמנט שפתיים הוא מוצר שניתן להשתמש בו בכמה דרכים שונות. זו אופציה נהדרת לכל מי שרוצה לשפר את שפתיו בצבע ולגרום להן להיראות מלאות יותר, או אם יש לך קמטים סביב הפה או כתמים כהים על השפתיים שמפריעים לך. שפתון יכול לשמש גם כחלופה לתוחם שפתיים על מנת לכסות אדמומיות באזורים בהם הוא עשוי להיראות דרך שפתון או גלוסים.

שפתונים מגיעים בכל מיני צבעים: אדומים, ורודים ותפוזים הם רק כמה דוגמאות לגוונים פופולריים בקרב נשים כיום! כאשר בוחרים איזה גוון מתאים ביותר לצרכיו של כל אדם (כמו אם הם רוצים משהו נועז יותר או עדין יותר), קחו בחשבון גורמים כמו גוון עור/גוון עור; טווח גילאים (בנות צעירות נוטות לצבעים בהירים יותר ואילו נשים מבוגרות נוטות לכיוון נייטרלים); העדפות אורח חיים (מי שמבלה הרבה זמן בחוץ כנראה ירצה משהו עמיד למים).

לסיכום, פיגמנט שפתיים הוא דרך מצוינת לשפר את היופי הטבעי שלך ולקבל מראה מדהים. זה בטוח לשימוש ויש לו יתרונות רבים עבור אנשים שרוצים לנסות את זה. אני מקווה שמאמר זה עזר לענות על כל שאלה שיש לך לגבי פיגמנטציה של שפתיים!

לפרטים נוספים הכנסו ללינק: https://www.adinurseeyebrowartist.com/service-page/%D7%A4%D7%99%D7%92%D7%9E%D7%A0%D7%98-%D7%A9%D7%A4%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%9D