מהו וופורייזר קנאביס?

וופורייזר קנאביס הוא מכשיר המאפשר לשאוף ולאדות את חומר המריחואנה. התקנים אלה משתמשים בחימום מוליך או הסעה כדי לחמם משטח לטמפרטורה מסוימת, ויוצרים אדים. לאחר מכן חומר זה עולה לשופר, שם תוכלו לצרוך אותו.

מה לדעת על מאדי קנאביס?

 

מאדי קנאביס הם מכשירים אלקטרוניים המשתמשים בגוף חימום לייצור אדים. דגמים מסוימים משתמשים בסוללות נטענות, בעוד שאחרים מתחברים ישירות לשקע בקיר. שני הסוגים משתמשים בשופר לשאיפת האדים. מודלים שונים יכולים להיות הגדרות טמפרטורה שונות, ורבים הם קלים לשימוש כמו כפתור פשוט או לחייג.

 

ניתן להשתמש במאדי קנאביס לעישון תרכיזי קנאביס, שעווה, שמנים או מתנפצת. בניגוד לצמחי קנאביס יבשים, המכילים אחוזים בודדים בלבד של טי-סי, התרכיזים מכילים עד 50 אחוז טי-סי. ריכוזים גבוהים אלה יכולים לגרום למגוון תופעות לוואי, כולל חרדה מוגברת והתפתחות התמכרות. מוצרים בעלי עוצמה גבוהה מסוכנים במיוחד עבור משתמשי קנאביס חדשים.

 

מאדי קנאביס רבים מציעים מערכת בקרת טמפרטורה המאפשרת לך להתאים את היחס בין קנבינואידים פעילים. תהליך האידוי מתחיל כאשר הטמפרטורה מגיעה לסביבות 285 מעלות פרנהייט. טמפרטורה זו מגדילה את כמות הקנבינואידים הפעילים המשתחררים. תהליך אידוי זה בטוח יותר לריאות שלך מאשר לעשן מפרק, וניתן להשתמש בו בכל מקום.

 

לפני שקונים וופורייזר קנאביס, וודאו שהוא מיוצר למוצרי הקנאביס שלכם. מאדה טוב אמור להיות מסוגל להתמודד גם עם פרחים וגם עם תרכיזים. חלקם יכולים להיות קטנים מדי לתרכיזים, וייתכן שלא יעבדו כראוי לפרחים. אם אינך בטוח לגבי ההבדל בין פרח לתרכיזים, הקפד לבדוק את תווית המוצר.

כיצד לבחור וופורייזר קנאביס?

 

אם אתם מחפשים עט קנאביס, יש לקחת בחשבון כמה דברים שונים. המרכיב העיקרי ברוב העטים הוא סוללה (בדרך כלל ליתיום-יון), ובדרך כלל יש להם שופר בו אתה משתמש כדי לשאוף את מוצר הקנאביס. לאחר מכן גוף החימום מאדה את מוצר הקנאביס. ברוב המכשירים יש כפתור להפעלת גוף החימום, אך ישנם גם מכשירים ללא כפתורים.

 

אדים רבים מגיעים עם סוללה שנמשכת מספר שימושים. אתה יכול למצוא מכשירים רב שימושיים שיכולים לאדות גם תמציות בוטניות וגם עשב יבש. מכשירים אלה מאפשרים לך לעבור בין חומרים בצורה חלקה, ולמקסם את חווית האידוי שלך. גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא גודל היחידה בה אתם מתכננים להשתמש.

 

קניית קנביס ממרפאה מכובדת תבטיח כי אתה מקבל מוצר באיכות גבוהה, ללא תוספים מזיקים. חשוב גם לבדוק את האותנטיות של המותג, מכיוון שמוצרים מזויפים רבים נמכרים בשוק השחור.

 

אדי קנאביס מגיעים בטעמים וריכוזים שונים. חלקם מכילים ריכוז גבוה של טי-סי ואחרים בעלי ריכוז נמוך. חלקם מכילים טרפנים וסי.בי. די.

לפרטים נוספים בלינק המצורף:  וופורייזר "tevanature"