כיצד להיפטר מסבוריאה בקרקפת

הסימפטומים של הקרקפת כוללים קרקפת אדומה, מגרדת וקשקשים. הוא בדרך כלל לא מתבהר מעצמו, וחוזר על עונתי. למרות שתרופות הן אפשרות, טיפול פרואקטיבי וטיפול עצמי יכולים לעזור למזער את השפעות המחלה. הנה כמה מהטיפולים הנפוצים ביותר עבור Seborrhea. להלן כמה מהם:

קרמים קורטיקוסטרואידים המכילים סטרואידים יכולים לעזור להפחית את הדלקת ואת הגירוד של הקרקפת. קרמים אלה יכולים לשמש על העור והגוף בריכוזים של 0.5% או 1%. לאחר שמפו, אתה יכול להחיל את הקרם פעם ביום על הקרקפת שלך. אתה יכול גם להחיל שמפו תרופתי על האזור הנגוע. אתה צריך להתייעץ עם רופא עור אם אתה ממשיך לקבל סימפטומים.

קרמים קורטיקוסטרואידים: יישום קבוע של קרמים אלה בקרקפת עשוי להפחית את הדלקת ואת הגירוד מסבוררה. למרבה המזל, תרופות אלה הן בטוחות וניתן להשתמש בהן על הפנים והקרקפת. הם יכולים לגרום לתגובות אלרגיות או נזק לכבד. חלופה טובה היא שמפו תרופתי שאינו מכיל אלכוהול. ניתן להשתמש במוצרים אלה עם שמפו תרופתי לטיפול בסבוראה.

שמפו תרופתי, שמפו קורטיקוסטרואיד עם קטוקונאזול יכול לעזור בטיפול בקרקפת. שמפו זה מכיל 1% או 2% של קטוקונאזול. תרופה זו מיושמת פעם ביום לאחר שמפו. שמפו תרופתי זה מומלץ לשימוש על ידי רופא עור או ספק בריאות. תרופות אלה יכולות לשמש כדי לשלוט בתסמינים של Seborrhea.

קרמים מקומיים – שמפו קורטיקוסטרואיד זמינים בריכוזים של 0.5% ו-1%. שתיהן בטוחות לקרקפת ולפנים וניתן להשתמש בהן לטיפול בתסמינים של ים המלח. מוצרים אלה יכולים להפחית את הדלקת הנגרמת על ידי Seborrhea. חלק מהאנשים מצליחים בכך שהם מחליפים שמפו או מיישמים אותו בקרקפת מדי יום. המוצרים הטובים ביותר לטיפול בקרקפת הם אלה עם pH של לפחות 7.5 וריכוז של לפחות 1%.

קרמים קורטיקוסטרואידים יכולים להפחית דלקת ולרפא נקודות קשקשים. כאשר מופעלים פעמיים ביום, הם יכולים להפחית את הסימפטומים של הקרקפת בתוך ימים ספורים. אתה יכול גם להשתמש בשמפו תרופתי כדי לטפל במחלה. אם המצב לא מגיב לשמפו מעל הדלפק, אתה צריך להתייעץ עם רופא לאבחון נכון.

הטיפול בקרקפת הוא שילוב של תרופות. האזור הפגוע מטופל בשמפו קורטיקוסטרואיד. למרות שזה לא מרפא את המצב, השמפו הזה יכול להפחית את הדלקת ולשפר את תפקוד מחסום העור. שים את השמפו מדי יום באזורים הנגועים. ניתן ליישם את הקרמים פעם או פעמיים ביום על בסיס יומי. אם יש לך את המחלה על הפנים, התייעץ מיד עם רופא עור.

כדי לטפל בקרקפת הים, עליך תחילה לנסות להפחית את רמות השמרים. שמרים זה ניתן למצוא בכל רחבי הגוף כך הסרתו רק תחמיר את המצב. כדי להפחית את הצטברות השמרים על העור, חשוב להשתמש בשמפו תרופתי. אתה יכול להחיל את הטיפול הזה פעם ביום על האזורים שנפגעו. אחרי השמפו, אתה צריך לשטוף אותו ביסודיות עם מים.

למרות שמו, ים הקרקפת אינו מדבק. אף שהיא אינה מדבקת, היא עלולה להשפיע הן על ילדים והן על מבוגרים. הטיפול צריך להתמקד בשליטה על התסמינים ומניעת התפשטות המחלה. ישנם סוגים רבים של תרופות עבור Seborrhea של הקרקפת, לכן חשוב להתייעץ עם רופא עור כדי לקבוע את הטיפול הטוב ביותר.

הסימפטומים של הקרקפת כוללים גירוד ואדום, המדד של הקרקפת. במקרים מסוימים ניתן גם להשפיע על הגבות ועל צידי האף ועל תעלת האוזן. אם אתה סובל מסבורהיה של השיער, עדיף לבקש טיפול באופן מיידי. אבל זה לא תמיד הכרחי לבקש טיפול רפואי מיד. קרקפת לא אחידה יכולה להיות סימן לכך שיש לך סבוראה.

פרטים נוספים: https://www.psoeasy.co.il/product/%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%94-%D7%9C%D7%A4%D7%A1%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%96%D7%99%D7%A1-%D7%9C%D7%A2%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%A7%D7%A8%D7%A7%D7%A4%D7%AA/