טיפים לרכישת קוסמטיקה טבעית

מוצרים קוסמטיים טבעיים מיוצרים ממרכיבים טבעיים ודורשים עיבוד מינימלי. זה מפחית את ההשפעה הסביבתית, האנושית ובעלי החיים של המוצר. מוצרי קוסמטיקה אלה מועשרים בדרך כלל בחומרים מזינים פעילים הידועים בשם nutraceuticals. ויטמינים ותוספי טיפול בעור הם רק חלק מהמרכיבים. אין כימיקלים או נפט במרכיבים האלה. קוסמטיקה טבעית טובה יותר לאנשים שאכפת להם מרווחת העור שלהם. הנה כמה עצות שיעזרו לך לרכוש קוסמטיקה טבעית.

מוצרי קוסמטיקה טבעיים רבים מכילים פרופורציה גבוהה של מרכיבים טבעיים. מוצרים אלה גם מעובדים באופן מינימלי, ולכן נחשבים ידידותיים לסביבה. אם אתה מעוניין לרכוש מוצר טבעי, ודא שיש לו תעודה. קוסמטיקה טבעית מוסמכת לא נבדקה על בעלי חיים, מתנדבים או תחת השגחתו של רופא. למוצר קוסמטי טבעי מוסמך יהיו פחות או יותר מרכיבים מלאכותיים. אם אתה לא בטוח לגבי החברה, אתה יכול לבחור קוסמטיקה אורגנית מוסמכת.

איפה תוכלו לקנות מוצרי קוסמטיקה טבעיים?

קוסמטיקה טבעית יכולה להיות מוסמכת אורגנית. לקוסמטיקה אורגנית יש יתרונות רבים, אבל קוסמטיקה טבעית מוסמכת לא תכיל כימיקלים סינתטיים ודשנים. אפשר גם לבחור מתוך חלופות טבעוניות וסינתטיות. לא משנה מה תחליט, חשוב לשקול מה הכי טוב בשבילך. חלק מהמוצרים הטבעיים חופשיים מהכימיקלים הנפוצים והרעילים ביותר, כגון פרבנס ו-SLS. קוסמטיקה טבעית מסומנת לרוב בסימני איכות כמו BDIH או ECOCERT ו-The Arctic Pure.

כפי שאתם יכולים לראות, יש יתרונות רבים למעבר למוצרים אורגניים. היתרונות הם רבים. לא רק שתקבל את התוצאות הטובות ביותר האפשריות, אלא גם תרגיש מאושר ובריא יותר. יש הרבה מותגים שונים לבחירה, אז אל תדאגו אם אתם לא יודעים באיזה מותג לבחור. אתה תמיד יכול לאמת את רשימת המרכיבים לפני שאתה קונה. זה חשוב לקחת את הזמן שלך לפני ביצוע רכישה.

חשוב להשתמש רק בקוסמטיקה טבעית שמכילה שמנים ועשבים חיוניים מהטבע. הרבה מהמוצרים האלה הם גם אורגניים. שאל את היצרן על המרכיבים אם יש לך ספקות לגבי איכות המוצר. חברות רבות יעזרו לך למצוא את המוצרים הטבעיים הטובים ביותר. יהיו להם גם סימני הסמכה, ואולי יש להם מחיר מיוחד. תבקש המלצות מהחנות המקומית שלך.

קוסמטיקה טבעית גם בטוחה יותר לעור שלך. זה בגלל שרוב המוצרים הטבעיים נקיים מכימיקלים שיכולים לגרום לאלרגיות. המרכיבים האלה לא נבדקים על בעלי חיים. עם זאת, לעתים קרובות הם מיוצרים בתנאים הוגנים. למרות שיש יתרונות רבים לקוסמטיקה טבעית, אין להם את אותה איכות כמו אלה שאתה כבר משתמש. יש מוצרים בעלי חיי מדף ארוכים יותר, ואילו אחרים יקרים יותר. לפני שאתה קונה את כל המוצרים האלה, לוודא שאתה עושה את המחקר שלך.

לקוסמטיקה טבעית יש את היתרון הגדול ביותר בלהיות מתכלה. כמעט כל מוצרי הקוסמטיקה מכילים כימיקלים. מנהל המזון והתרופות עדיין לא הסדיר מוצרים אלה כטבעיים. היא גם דורשת שינוי כימי של המרכיבים על מנת שישמשו בקוסמטיקה. לפני שאתה קונה קוסמטיקה טבעית, לוודא לבדוק אותם לתופעות לוואי. אסור לתייג מוצר כזה כ ”טבעי” בשום אופן.

ההגדרה של קוסמטיקה טבעית היא לרוב סובייקטיבית. למרות שארגונים כמו ה-FDA וה-USDA קובעים תקנים למרכיבים טבעיים, הם אינם מוסדרים על ידי ה-FDA. ההגדרות של מנהל המזון והתרופות למרכיבים טבעיים הן מאוד רחבות. אולם אין משמע הדבר שמוצרים קוסמטיים המכילים מרכיבים לא ־ טבעיים הם בהכרח בטוחים. לפני ביצוע רכישה, הצרכנים צריכים לחקור את המרכיבים. למרות שלא תמיד קל לצרכנים לקבוע אם מוצר חדש יהיה בטוח, זה יכול לעזור להם לקבל החלטה מושכלת.

יש לכלול רשימה של מרכיבים במוצרים קוסמטיים טבעיים. המרכיבים צריכים להיות רשומים לפי הריכוזים שלהם. באפשרותך לבחור את המוצר המתאים לך על ידי ידיעת המרכיבים בקוסמטיקה מסוימת. הבנת המרכיבים של מוצרים קוסמטיים יכולה לעזור לך להימנע מתגובות אלרגיות. אם אתה אלרגי למוצר, אין צורך להשתמש בו. קוסמטי טבעי הוא בטוח.

לפרטים נוספים על מוצרי קוסמטיקה, לחצו כאן: פריחת השלווה