האם ניתן למרוח שמן לבנדר ישירות על העור? ‏

הפרחים של כמה סוגי לבנדר משמשים להפקת לבנדר השמן האתרי. לכל שמן חיוני יש ניחוח ייחודי. יש יותר מ-400 סוגים של לבנדר. לשמן האתרי של הלבנדר יש טעם וריח שונים בהתאם למינו. בנוסף לכך, זני הלבנדר ניחנים בתכונות שונות. אלה הסוגים העיקריים: מתוק, רוז, ולימון. לכל אלה יש תכונות שונות, לכן חשוב לבחור את הלבנדר המתאים לצרכייך.

לשמן האתרי של לבנדר יש תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי-פטרייתיות. ניתן להחיל אותו על העור. אתה יכול גם לערבב אותו עם שמנים חיוניים אחרים כדי ליצור תערובת מרגיעה. זה יכול להיות בשימוש על גבי. אפשר להוסיף את זה לשמפו או מרכך. תערובת של כמה טיפות לבנדר עם קוקוס או שמן זית יכולה גם היא להקל על בחילה וגירוד. בנוסף, ניתן להשתמש בו כדי לנקות פצע.

שמן לבנדר הוא השמן האתרי המריח ביותר, מה שהופך אותו בחירה מושלמת לחתכים ופצעים ריפוי. השימוש הנפוץ ביותר הוא במוצרים אחרים, אך ניתן להשתמש בהם גם במוצרים שונים. ניתן להשתמש בו כדי להרגיע ולהרגיע את העור. בנוסף, זה יכול להיות גם אנטי-דלקתי טוב. זה בטוח עבור ילדים להשתמש, אבל זה לא מומלץ להיות מיושם ישירות על העור.

שמן לבנדר יכול לגרום לגירוי לעור רגיש. ישנן תופעות לוואי רבות ליישום שמן זה על העור שלך. זה יכול להיות מגורה ואפילו לגרום לפריצה. אין זה מומלץ לאנשים הסובלים מפסוריאזיס או מכל מצב אחר. למרבה המזל, זה לא מהווה כל סכנה לבריאות שלך. אם אתה רוצה ליהנות מהיתרונות של שמן חיוני זה, עדיף לקנות בקבוק ממנו ולנסות אותו.

רבים מופתעים מהיתרונות הרבים של שמן הלבנדר. הוא התגלה כתרופה יעילה הן לזיהומים פטרייתיים והן לזיהומים בקטריאליים. זוהי בחירה פופולרית עבור אנשים עם אקנה. הוא מקדם ריפוי פצעים ויש לו תכונות אנטי-דלקתיות, אנטי-בקטריאליות. הוא משמש גם למאבק בזיהומים פטרייתיים ובחיידקים. יש לזה השפעה מרגיעה על העור.

שמן חיוני זה יכול לשמש להפחתת כאב ודלקת. בגלל שזה מאוד ריחני, אפשר להשתמש בזה בארומתרפיה. אתה יכול להוסיף את זה למי האמבטיה שלך וציפיות כדי ליצור אווירה מרגיעה בחדר השינה שלך. היא גם יעילה בהפחתת הסיכון להידבקות. זה יכול להפחית את הסיכויים שלך לקבל זיהום פטרייתי אם אתה משתמש בו באופן קבוע, במיוחד אם נדודי שינה הם בעיה.

זה גם מועיל לטיפול בעקיצות ועקיצות חרקים. לשמן לבנדר יש ניחוח נעים ותכונות אנטי בקטריאליות. הוא נפוץ לטיפול בצלקות אקנה. ניתן להשתמש בשמן על העור כדי לטפל בצלקות אקנה. יישום כמה טיפות שמן על השפה העליונה יכול לעזור להפחית את המראה והחומרה של אקנה. ניתן להשתמש בו גם לטיפול בכוויות שמש. ניתן להשתמש בו כדי להפחית את חומרת הבעיה.

יש אנשים שמשתמשים בשמן לבנדר כתרופה טבעית לפצעי בגרות. לשמן זה יש כמה יתרונות והוא משמש למטרות קוסמטיות ורפואיות. חלק מהיתרונות של שמן חיוני זה כוללים את תכונותיו האנטי-בקטריאליות. זה גם עובד על מגוון רחב של זיהומים פטרייתיים. הניחוח של שמן חיוני זה ידוע כאסטרטגי. בין השמנים האתריים, לבנדר הוא חומר אנטי-פטרייתי טבעי. אתה יכול להחיל שמן זה על העור שלך עם קיו-טיפ וכדור כותנה.

יתרון נוסף של שמן לבנדר הוא תכונות הריפוי שלו. זה קשור לטיפול באקזמה. השמן האתרי יכול להקל על העור היבש והוא יכול לטפל בתגובות אלרגיות. אם את בהריון, זה יכול לרפא קשקשים ולקדם שינה עמוקה יותר. ניתן להשתמש בו גם למטרות אחרות. ניתן להשתמש בו לטיפול באקנה, כמו גם להרגיע אי נוחות עונתית וגירוד. זה בטוח לתינוקות, ילדים ומבוגרים.

פרטים נוספים: herbalmagic.co.il