אילו פתרונות לאיכות חיים ישנם לגיל השלישי?

הגיל השלישי הוא שלב בחייהם של אנשים מבוגרים כאשר הם יכולים לעסוק באופן פעיל בפעילויות שונות. זה מציע להם זמן להרהור וגם מציע להם הזדמנות לגלות היבטים חדשים של החיים, כמו גם למצוא דרכים לתרום לחברה.

מה נחשב לגיל השלישי?

הגיל השלישי הוא מונח לשון נקייה לתקופת החיים, שעל פי אמות המידה המודרניות מסתיימת בסביבות גיל 80. תפיסה זו צברה פופולריות ושימשה כלי תקשורת לתיאור מגוון היבטים הקשורים לשלבים מאוחרים יותר בחיים-החל מפרישה ועד טיפול ביתי בקשישים.

מחקר בספרות מגלה כי הגיל השלישי הוא מושג מורכב המקיף משתנים רבים המחוברים זה לזה ויכולים להשתנות על פני קשת רחבה. זה כולל תוחלת חיים עבור אנשים, מצבם הבריאותי וכאשר הם מתחילים להרגיש את ההשפעות של ההזדקנות עצמם.

הגיל השלישי הוא השלב הבא בחיים לאחר הפרישה, המסומן בבריאות טובה, עצמאות מוגברת ופעילויות פנאי רבות. למרבה הצער, אוכלוסייה מזדקנת מציבה אתגרים לשלב זה לאחר הפרישה. בכדי להתגבר על אתגרים אילו ישנם עזרים לגיל השלישי כדי לעזור למבוגרים לשמור על חיים עצמאיים, ולמנוע פציעות ותאונות. ישנם מגוון סוגים של עזרים לקשישים, כולל כיסאות מקלחת ופריטי לבוש נוחים.

מהם עזרים לגיל השלישי?

עזרים לגיל השלישי יעזרו לך לחיות באופן עצמאי יותר בבית שלך, להיות פעיל יותר ולהרגיש בטוח יותר. אנו מספקים מוצרים ושירותים כדי לאפשר לאנשים לחיות חיים פעילים בבית ולשמור על עצמאותם ככל שהם מתבגרים. עזרים לגיל השלישי יכולים להיות מוצרים ושירותים כדי לעזור למבוגרים לשמור על חיים עצמאיים, ולמנוע פציעות ותאונות. יש שורה שלמה של עזרים לקשישים, כולל כיסאות מקלחת והליכונים.

עזרים לגיל השלישי תוכננו במיוחד כדי לסייע לקשישים פעילים גופנית לשמור על כוח ואיזון, לשפר את הבריאות הכללית ולהפחית את הסיכון לנפילה. עזרים אלה כוללים מוצרים כגון מקלות הליכה, סורגים, מכשירים מסייעים ומערכות טיפול.

עזרים לגיל השלישי מספק מגוון רחב של מוצרים לאזרחים ותיקים ולמטפלים שלהם. המוצרים נועדו להתאים לכל הגילאים והיכולות, ומאפשרים לך לשמור על עצמאות וכבוד בחיי היומיום שלך.

פתרונות איכות חיים של גיל שלישי מספקים הזדמנויות למבוגרים להתרועע, להשתתף בפעילויות קבוצתיות ולרדוף אחר למידה לאורך החיים. תוכניות אלה יוצרות אווירה תומכת בה חברים יכולים לצבור מיומנויות בתחומי נושא שונים כמו אמנות, מוסיקה, היסטוריה, שפות, מחשוב, מלאכת יד, צילום וכושר.

מהם מכשירי שיקום לקשישים?

מכשירי שיקום מספקים לאנשים סיוע בהחלמה ממחלה, פציעה או מחלה. שיקום יכול להפחית את ההשפעות של נכות ולהחזיר את העצמאות בפעילויות היומיומיות.

פיזיותרפיה ושירותי שיקום לקשישים נשארים ביקוש גבוה. עם תחזיות שמספר האמריקאים מעל גיל 60 יוכפל עד שנת 2050, יהיה צורך הולך וגובר במוצרי ושירותי שיקום כדי לעמוד בקצב הביקוש.

קשישים מתמודדים לעיתים קרובות עם מגבלות ניידות עקב מחלות או פציעות, ולכן הם זקוקים לכלים שישפרו את כוחם, שיווי המשקל והקואורדינציה שלהם.

למרבה המזל, כלים חדשים תוכננו כדי לטפל בבעיות אלה. למשל, מכשיר העוזר לקשישים להחזיר את הניידות ולתקן רפלקסים.

כלי חדשני נוסף הוא מערכת המעסיקה ציוד רובוטי לשיפור השליטה והתנועה ביד. צוות מוסמך יכול לתכנת את הרובוט בהתאם לדרישות האישיות של כל מטופל.

כלים אחרים שמומחים רפואיים מציעים לקשישים הם הליכונים. אלה מסייעים לחולים להתנייד בבתיהם או במרפאות שלהם ולחזק את שיווי המשקל שלהם כדי למנוע נפילות.

עזרים לגיל השלישי הינם חיוניים ומאפשרים חיים נוחים לאנשים מבוגרים, נכים, קשישים ועוד.